More

    Dreamville Festival 2024: 50 Cent Passi in sustituzione di Chris Brown

    Dreamville Festival, creatu da u rapper J. Cole, hà da principià stu weekend in Dorothea Dix Park in Raleigh, North Carolina, u 6 è u 7 d'aprile. U festival, cunnisciutu per a so lineup stellare è l'atmosfera vibrante, hà recentemente fattu alcune aghjustamenti eccitanti è aghjustamenti, prumettendu una sperienza indimenticabile per i participanti.

    Unu di l'aghjurnamenti più significativi hè l'inclusione di 50 Cent cum'è co-headliner per u ghjornu di apertura u 6 d'aprile, unendu forze cù UPS per chjude a sera. Stu annunziu vene in mezzu di ligera cambiamenti à a linea, cù u futuru rapper d'Atlanta, Hunxho, si unisce ancu à u prugettu è hè previstu di fà dumenica 7 d'aprile.

    Queste aghjunte venenu cum'è rimpiazzamenti di stelle R&B Chris Brown e Muni Long, chì sfurtunatamenti hà avutu a ritirassi da u festival per circustanze impreviste. Malgradu questi cambiamenti, l'eccitazione resta alta postu chì l'urganizatori di u festival si preparanu per furnisce un weekend elettrizzante di musica è divertimentu.

    Originariamente presentatu u mese passatu, u U prugramma di Dreamville Festival presenta una vasta gamma di talentu, cumpresu Nicki Minaj, U scola Q, Jeezy, Rossu sexy, Lil Yachty, Rae Sremmurd, Sexyy Red, Teezo Touchdown, Rema, Luh Tyler, Jeremih, , monica, key glock, Bas, Amaarae, TiaCorine, Chase Shakur, Domani, TI è Tiny son, è più. I fans ponu ancu aspittà à spettaculi di l'artisti di Dreamville cum'è JID, EarthGang, Bas, Cozz, Lute, Omen, è, sicuru, J. Cole stessu.

    In più di l'avvenimentu principale in Dorothea Dix Park, u festival hà ancu ospitatu una serie di avvenimenti gratuiti è prugrammi educativi in ​​tutta a cità di Raleigh in a settimana chì precede à e festività. Stu approcciu olisticu riflette Di Dreamville impegnu à ùn solu furnisce divertimentu eccezziunale, ma ancu favurizà l'ingaghjamentu è l'arricchimentu di a cumunità.

    A decisione di arruinà 50 centu cum'è un headliner di l'ultima minuta ùn hè micca una sorpresa per i fan, soprattuttu cunsiderà a so recente cullaburazione cù J Cole in u Barclays Center di Brooklyn durante 50's Final Lap Tour. Hè durante sta performance memorable chì Cole hà pagatu un omagiu à 50 Cent, salutendu u so album iconicu "Get Rich or Die Tryin'" cum'è u "megliu album di tutti i tempi", superendu ancu "Thriller" di Michael Jackson in a so stima.

    Mentre a so cullaburazione nantu à a pista "New York Times" in 2013 hà dimustratu a so chimica, hè intrigante di nutà chì a so cullaburazione puderia esse ancu più profonda se 50 Cent avia firmatu Cole à G-Unit prima di a so carriera. In una intervista revelatrice in The Breakfast Club in u 2022, 50 Cent hà spiegatu a so decisione, citendu preoccupazioni per a dumanda di un rapper "cuscente" cum'è Cole in un paisaghju duminatu da a musica di strada à l'epica.

    Malgradu sta opportunità mancata, i dui artisti anu cuntinuatu à prosperà in a so carriera rispettiva, cù Dreamville Festival 2024 serve da testimoniu di u so impattu durabile nantu à a cumunità hip-hop. Cume i fananti anticipanu e festività di u weekend, ponu esse assicurati chì u Dreamville Festival offre una sperienza piena di spettaculi indimenticabili, camaraderia è celebrazione di a cultura.

    Assicuratevi di seguità @hiphopuntapped di Notizie Hip Hopdivertimentu, moda, & Sports.

    https://linktr.ee/hiphopuntapped

    Regina Suigeneris
    Regina Suigenerishttps://hiphopuntapped.com
    Basatu in Filadelfia, Queen Suigeneris hè u scrittore principale per HipHopUntapped. Li piace a lettura, a puesia è a moda.

    Dernières articuli

    asèmpiucum'è
    FollowersFollow
    FollowersFollow
    FollowersFollow
    codice HTML quì! Sustituisci questu cù qualsiasi codice html crudu micca viotu è questu hè.

    Articuli Related

    Translate »