More

    A legenda di u basket di New York Knicks, Willis Reed, hè mortu à 80 anni

    Willis Reed, una legenda chì guidò i New York Knicks à duie vittorie di campiunati in l'anni 1970 è chì hè creditu di dà à u basket di New York City unu di i so mumenti più memorabili, hè mortu marti. A 80 anni, era.

    U 21 di marzu di u 2023, à 3:45, i Knicks anu twittatu una foto di Reed chì entra in u tribunale di spalle à a camera, di fronte à i so cumpagni di squadra mentre si riscaldavanu per a partita di campionatu 1970, unu di i mumenti più emblematici in NBA. è a storia di u Madison Square Garden.

    "L'urganizazione di i Knicks hè assai trista per annunzià a morte di u nostru amata Capitanu, Willis Reed. Mentre pienghjemu, ci sforzeremu sempre per mantene i standard chì hà lasciatu daretu à a dirigenza, u sacrificiu è l'etica di u travagliu senza pari chì l'hà personificatu cum'è un campione trà i campioni. U so hè un legatu chì.viverà per sempre. Dumandemu à tutti di rispettà a privacy di a famiglia in questu tempu difficiule "

    NY Knicks PR

    Malgradu avè un musculu di a coscia strappata in u ghjocu 5 di a Finale NBA trà i New York Knicks è Los Angeles Lakers, Reed hà participatu à a prima mità di u ghjocu di campionatu di serie dopu à pusà à u ghjocu 6 contr'à i Los Angeles Lakers. L'8 di maghju di u 1970, Reed hà battutu per ghjunghje à u campu di basketball per u vincitore di u ghjocu 7 mentre era applauditu da a folla di Madison Square Garden. E poi cuntinuò à fà i so primi dui colpi, motivendu a so squadra è a folla. Ancu s'ellu era feritu, ellu è u capitanu di i Knicks, inseme cù Walt Frazier, anu aiutatu à guidà a squadra à un romp 113-99 è u so primu titulu NBA. In più di u saltu di Michael Jordan vincitore di u campiunatu per u so sestu tìtulu in 1998 è Magic Johnson chì hà finitu a so campagna di rookie ripigliendu u centru in u ghjocu 6 di a finale di u 1980 per guidà i Lakers à a vittoria, a prestazione eroica hè spessu citata cum'è unu di l'avvenimenti più memorabili in a storia di u sport. In u 1971-72, hà sappiutu ghjucà solu in 11 partite, ma hà ributtatu l'annu dopu per guidà i Knicks à un secondu campionatu in a so ultima stagione.

    Willis Reed-HipHopUntapped

    Quale hè Willis Reed?

    Willis Reed Jr. hè natu in Hico, Louisiana, u 25 di ghjugnu di u 1942, da Willis Sr. è Inell Reed. Corsa in Bernice, Louisiana, era un ghjucadore prufessiunale americanu NBA, coach è direttore generale. Hè mortu u 21 di marzu di u 2023. Prima, Reed hà dimustratu e so cumpetenze atletiche è hà participatu à u basketball in Lillie, West Side High School di Louisiana. A so carriera universitaria hè stata passata à l'Università Statale di Grambling (tandu cunnisciuta cum'è Grambling College), induve u mancino hà campatu. Quì, hà aiutatu i Tigri à vince u campionatu NAIA di u 1961, trè tituli Southwestern Athletic Conference, è u terzu postu in 1963. In 2022, a scola decommissioned u so numeru è rinominatu a corte di Reed.

    Hà jugatu per i New York Knicks per a durata di a so carriera prufessiunale di basketball (1964-1974). Hà iniziatu una serie di apparizioni All-Star, hà guadagnatu u Premiu NBA Rookie of the Year, hè statu sceltu per u primu squadra NBA All-Rookie, è hà fattu a so prima di parechje apparizioni All-Star. U Naismith Memorial Basketball Hall of Fame hà intruduttu Reed in 1982. Hè statu inclusu trà i "50 Greatest Players in NBA History" in 1996. Reed hè statu di novu ricunnisciutu cum'è unu di i ghjucatori più eccezziunali in u ghjocu quandu hè statu sceltu per l'NBA. Squadra di u 75th Anniversary in uttrovi 2021.

    Dopu à a fine di a so carriera di ghjucadore, Reed hà passatu quasi deci anni cum'è entrenatore è assistente assistente cù diverse squadre (Tra 1981 à 1985, hà servitu cum'è coach in Creighton University è cum'è assistente coach in St. John's University. In più, Reed). hà assistitu à i Sacramento Kings è Atlanta Hawks in a NBA) finu à esse elevatu à una pusizioni manageriale è vicepresidentu di gestione di basketball (1989-1996) per i New Jersey Nets. In a so capacità di vicepresidentu anzianu di e prucedure di basketball, li hà assistitu in 2002 è 2003 per ghjunghje à a Finale NBA.

    Assicuratevi di seguità @hiphopuntapped per L'ultime Notizie Hip HopNotizie NFT,  spettacoliStampaConcerts & Sports.

    https://linktr.ee/hiphopuntapped

    Regina Suigeneris
    Regina Suigenerishttps://hiphopuntapped.com
    Basatu in Filadelfia, Queen Suigeneris hè u scrittore principale per HipHopUntapped. Li piace a lettura, a puesia è a moda.

    Dernières articuli

    asèmpiucum'è
    FollowersFollow
    FollowersFollow
    FollowersFollow
    codice HTML quì! Sustituisci questu cù qualsiasi codice html crudu micca viotu è questu hè.

    Articuli Related

    Translate »