More

    Blxst & Rick Ross Released The Music Video For “Couldn’t Wait For It” While Revealing European Tour Dates 

    Blxst recently debuted his most recent single music video, “Couldn’t Wait For It,” following the release of his highly anticipated second solo “composition.”

     The Los Angeles rapper debuted his “composition” EP titled “Before You Go,” which was released on April 22, 2022. There are 13 songs on the album, including joint efforts with Rick Ross, Grandmaster Vic, Arin Ray,  and Top Dawg Entertainment’s Zacari. 

    Blxst- Rick Ross-HipHopUntapped

    On July 12, 2022, Blxst surprised his fans again, with updated tour dates and a new music video for a track off his album. The JAMES-directed video debuts as Blxst sets to start his extended “Before You Go” tour.  The song showcases Blxst and Rick Ross talking about doing a business deal, and him dealing with the high life and a relationship with a female. Along with him rapping in a car, with clips of him in the studio, touring, and with friends talking bout anticipation for success, along with signing a business deal with Rick Ross. After they signed the deal Rick Ross came spitting bars proceeding  Blxst lyrics. 

    Blxst-HipHopUntapped

    Blxst announced that the tour would now include stops in Europe this fall following the debut of his brand-new video. In November, Blxst is expected to perform at Birmingham’s O2 Institute, London’s O2 Forum Kentish Town, and Manchester’s Albert Hall. Buddy and Audrey Nuna will be featured as special guests on the North America Tour.

    Blxst- Rick Ross-HipHopUntapped

    Blxst: “Couldn’t Wait for It

    Couldn't wait for it, runnin' out of pain storage
    We was made for it, now, we gettin' paid for it
    Ayy, upstairs with the champagne pourin'
    It's just different when it's a self-made story
    And I know I got more to prove
    I wasn't born to lose
    I can't do mediocre
    Gotta be G.O.A.T approved
    I would tell you to walk in 'em but you can't afford the shoes
    Settle if you wanna but I gotta be G.O.A.T approved, oh
    I don't really stress over pressure, I think big
    Who am I if I don't take it further than Nip did?
    Had dreams of bein' an owner since this big
    Gotta set the bar even higher and switch gears
    We don't do this shit for the prize, we affect lives
    Gotta put that shit to the side like, "What's pride?"
    We gon' live forever 'cause never respect dies
    You ain't gotta like it but better respect mine
    It ain't a question, I thank God
    I'm blessed with a great squad
    I'm grateful for Tru mom
    I promise to make time
    Circle of great minds, no way that we can't shine
    Believe it but they gon' love the Evgle in due time
    I noticed they gon' knock every mountain we do climb
    But the real ones lookin' back on the grind like, "'Bout time"
    I'm still forever humble, in front is a pound sign
    They never could doubt mine, forever we outside
    Couldn't wait for it, runnin' out of pain storage
    We was made for it, now, we gettin' paid for it
    Ayy, upstairs with the champagne pourin'
    It's just different when it's a self-made story
    And I know I got more to prove
    I wasn't born to lose
    I can't do mediocre
    Gotta be G.O.A.T approved
    I would tell you to walk in 'em but you can't afford the shoes (yes)
    Settle if you wanna but I gotta be G.O.A.T approved, oh (M-M-M-M-Maybach Music)
    The love is genuine, thugs are innocent
    Compassion'll never last, get ended just like a sentence
    I'm pullin' up in a Bent', knowin' my money straight (skrrt)
    They lookin' all through the tint, imagine what's in the safe (haha)
    I blew my new bitch a kiss, caught it just like a case
    Six Cartiers on my wrist, I'm a martyr for modern day (boss)
    Top down, all I blast is Marvin Gaye (woo)
    Ask Blxst 'cause Blxst got all the ladies
    The money get complicated, so we go on vacations
    The yacht a million a day, champagne and PlayStations
    Bottles still all black, clubs still all packed
    I'm pullin' her by the arm and trust me she all that
    Trust me we all rich, such a small clique
    Referred to as the Biggest so must be cautious, uh
    Ain't no ceilin' 'cause I put it in the trunk (huh)
    What's twenty million? (M-M-M-M-Maybach Music)
    I'ma spend that in a month (woo)
    Couldn't wait for it, runnin' out of pain storage
    We was made for it, now, we gettin' paid for it
    Ayy, upstairs with the champagne pourin'
    It's just different when it's a self-made story
    And I know I got more to prove
    I wasn't born to lose
    I can't do mediocre
    Gotta be G.O.A.T approved
    I would tell you to walk in 'em but you can't afford the shoes
    Settle if you wanna but I gotta be G.O.A.T approved, oh

    Be sure to follow @hiphopuntapped for Hip Hop News , Entertainment , Fashion , & Sports.

    https://linktr.ee/hiphopuntapped

    Latest articles

    Hip Hop News

    FansLike
    FollowersFollow
    FollowersFollow
    FollowersFollow
    Html code here! Replace this with any non empty raw html code and that's it.

    Related articles

    Leave a reply

    Please enter your comment!
    Please enter your name here